Veel gestelde vragen

We hebben een passend antwoord op elke vraag. Om het u zo gemakkelijk en eenvoudig mogelijk te maken, hebben wij de meest gestelde vragen hieronder opgesomd. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij?

Neem dan contact met ons op

Contact

U kunt betalen met IDEAL, Klarna, Apple pay, Paypal en Creditcard.

Alle Bestellingen worden verstuurd met PostNL. Als u op een werkdag voor 17:00 besteld, zal je bestelling nog dezelfde werkdag aangemeld worden bij PostNL. Normaliter levert PostNL binnen NL en BE binnen 1 á 2 werkdagen. In de rest van Europa kan dit tot 7 werkdagen duren.

Alle Bestellingen zijn voorzien van een Track & Trace code. Nadat wij uw bestelling hebben aangemeld bij PostNL, ontvang je een mail met daarin de trackinglink. Mocht je een buitenlandse bestelling hebben gedaan en er is al een tijdje geen informatie in de T&T link te vinden, zoek dan met uw barcode op www.internationalparceltracking.com. Mocht je nog steeds geen informatie krijgen, mail ons dan op info@wt-elements.nl en wij helpen u graag!

Nederland: Vaste prijs van €4,25. Gratis Verzending vanaf €25,-

België: Vaste prijs van €9,-. Gratis Verzending vanaf €40,-

Duitsland: Vaste prijs van €9,-. Gratis Verzending vanaf €40,-

Andere landen in de Europese Unie: Vaste prijs van €15,-. Gratis Verzending vanaf €60,-

Onze pakketten passen door de brievenbus tot twee artikelen, hiervoor hoef je dus niet thuis te blijven. Bestel je meer als twee artikelen dan kun je altijd kiezen om het pakket te laten afleveren bij een PostNL punt.

Nadat de betaling succesvol is afgerond, ontvangt u een bevestigings-mail met uw bestelnummer en een samenvatting van je bestelgegevens. Heeft u na 2 uur nog geen mail ontvangen neem dan contact met ons via het contactformulier of info@wt-elements.nl

Onze maat tabel helpt je bij het vinden van de juiste maat, mocht je toch twijfelen neem dan contact op via ons contact formulier en wij zullen je binnen 24 uur terug bellen voor een maat advies.

  • Je kunt producten tot 100 dagen na de ontvangstdatum aanmelden voor retour.
  • Je kunt producten retourneren als het compleet, ongebruikt en onbeschadigd is en het zit (waar mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.

Producten met zichtbare gebruikssporen (gebruikt, gedragen en/of gewassen), missende onderdelen of met een missende / beschadigde originele verpakking. In dit geval sturen wij het product naar je terug.

  • Retourneer jij je hele bestelling, dan krijg je het aankoopbedrag inclusief (eventuele) verzendkosten terug.
  • Retourneer jij een deel van je bestelling, dan ontvang jij het aankoopbedrag van de geretourneerde producten.

Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. Na de afhandeling van je retouraanvraag zal de terugbetaling binnen 3 werkdagen op je rekening staan. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met de klantenservice.




    KLACHTEN
    Hoewel wij altijd streven naar perfectie, kan het altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Klantenservice@wt-elements.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.